piątek, 27 marca 2009
Aborcja reklamowana w telewizji.
Po raz pierwszy w brytyjskim radiu i telewizji beda mogly reklamowac sie kliniki aborcyjne, rozszerzony zostanie rowniez zakres reklamowania prezerwatyw.Pomyslodawcy tej nowelizacji tlumacza to dazeniem do zmniejszenia rosnacej w kraju liczby niepelnoletnich matek oraz liczby chorob wenerycznych.Kliniki aborcyjne beda mogly reklamowac sie po godzinie 21, czyli po godzinie przed ktora zwykle nie emituje sie programow zawierajacych sceny drastyczne.Reklama bedzie musiala wyraznie stwierdzac czy dana klinka kieruje kobiety na zabieg przerywania ciazy czy tez oferuje im tylko poradnictwo.Przeciwko nowelizacji, ktora bedzie mogla wejsc w zycie po przejsciu "konsultacji spolecznych" protestuja organizacje pro-life, koscioly i ludzie dostrzegajacy prawdziwy cel tej propozycji.Michaela Aniston z organizacji ochrony zycia Life, wyrazila opinie ze nowe zasady reklamy sa ukierunkowane na nastolatkow i beda dla nich zacheta do uprawiania seksu.Wielokrotnie podkreslano juz ze w Wlk Brytani, dzieki zmasowanej propagandzie i politycznemu wsparciu aborcja stala sie "jedna z form antykoncepcji".Aniston zworcila uwage na ogromne mozliwosci finansowe aborcyjnego lobby, dzieki czemu stac ich bedzie na reklamy w telewizji.W wielu krajach gdzie aborcja jest legalna dofinansowanie morderczych praktyk plynie wprost od rzadow.Aborcyjne ubojnie w Wlk Brytanii zabijaja rocznie ponad 200 tysiecy dzieci, uwzgledniajac w tej liczbie turystyke aborcyjna, glownie z Irlandii.Publiczna sluzba zdrowia morduje 188 tysiecy dziec rocznie, pozostale 12 tysiecy to dzielo prywatnych klinik.Wladze udostepniajac i wspierajac dzialalnosc aborcyjnych ubojni zawsze podkreslaja swoja troske o nieletnie matki, jednoczesnie wskazujac im "latwo i szybka" droge do "pozbycia sie problemu".Organizacje pro-life i koscioly zgodnie twierdza ze wychowanie jest glownym sposobem na przeciwdzialanie rosnacej liczbie maloletnich matek.